Croquetas de polenta y setas

Ref: receta_153

Fàcil

Dificultat

30 minuts

Preparació

Aperitivo

Tipus

Croquetas

Categoria

Ingredients

1/2 cebolla finamente picada? 10 champiñones finamente picados

350 g de agua

1 cda. de hatcho miso 

100g de polenta instantánea 

100 g de harina de maíz para empanar 

100 ml de bebida de avena 

Passos

1.Pon una sartén al fuego y sin nada de aceite. Echa los champiñones y cocínalos hasta que veas que han soltado agua y se han reducido un poco. Entonces añade un chorro de aceite de oliva virgen extra y echa la cebolla. Salpimienta al gusto, sofríe 7-8 minutos y reserva.

2.Para cocinar la polenta pon a hervir el agua en un cazo. Cuando rompa a hervir baja el fuego un poco y añade el miso. Remueve hasta que se disuelva.

3.Añade la polenta instantánea y cocina durante 5 minutos removiendo constantemente.

4.Incorpora el sofrito de setas y mezcla bien. Prueba y agrega sal y pimienta si es necesario. Vierte la mezcla en un plato y deja enfriar durante 30 minutos.

5.Da forma a las croquetas con las manos ligeramente húmedas. Rebózalas primero en un plato con la harina de maíz, luego en la bebida de avena y luego otra vez en la harina de maíz. Vete colocándolas sobre un plato.

6.Pon una sartén al fuego con aceite de oliva. Dora las croquetas de polenta durante 3 - 4 minutos dándoles la vuelta con frecuencia. Al sacarlas colócalas sobre papel absorbente para retirar el exceso de aceite.

7.Puedes servir las croquetas de polenta solas o con alguna salsa de tomate que le va muy bien. 

favorite_border Guardar per a més tard
Compra els ingredients d' aquesta recepta:

La Finestra sul Cel

1HAT

Hatcho miso biològic

El Hatcho Miso és la varietat més antiga de Miso i està elaborada amb soja i sal. És d'un color fosc i de sabor molt intens....

La Finestra sul Cel

1IMPANA

Farina de blat de moro per empanar

Farina de blat de moro per empanar procedent d' agricultura ecològica. Ideal per a fregits cruixents i lleugeres. No conté llevat i té un baix contingut en greix....

La Finestra sul Cel

2FREBEAV

Beguda de civada BIO gluten free

¡Novetat única! Primera beguda de civada sense gluten en envàs de vidre. Elaborada amb civada integral, no conté sucres afegits. A més, el vidre utilitzat és reciclat i reciclable el que redueix el seu impacte mediambiental i esdevé una alternativa molt sostenible. Un producte lleuger amb un sabor autèntic ideal per prendre sola, acompanyar el cafè o te i fins i tot preparar deliciosos postres vegans i sense gluten. Producte no refrigerat.

La Finestra sul Cel

1POLIST

Polenta instantània

Polenta instantània d' agricultura ecològica. Ideal per preparar tant plats dolços com salats....

6 altres productes en la mateixa categoria: