Quins mètodes de pagament tenim?

Molt senzill, de moment hem creat 3 formats de pagament en web:

-TPV: targeta de crèdit o dèbit, acceptem Visa o MasterCard per als teus pagaments en targeta, tot gestionat per la plataforma virtual del Banc BBVA.

-PayPal: També tens l'opció de realitzar el pagament per PayPal.

-Bizum: Disposem de plataforma de pagament per Bizum perquè puguis pagar la teva comanda còmodament des del teu mòbil.

Un cop pagues amb targeta, accedeixes a la plataforma del banc i a partir d'allà, amb la teva targeta i seguint les instruccions de la pantalla, és molt fàcil i intuïtiu completar l'operació.

Quines són les despeses d'enviament?

Els costos d'enviament seran de 4,95€ per a enviaments a la península i 6,95€ per a Balears. Les despeses d'enviament seran gratuïtes per compres superiors a 39,99€ per a la Península i per compres superiors a 49,99€ per a Balears.

Per a enviaments internacionals, per favor contacta amb nosaltres en ecommerce@lafinestrasulcielo.es

Com puc cancel·lar una comanda?

Durant tot el procés d'elaboració de la comanda pots cancel·lar-lo íntegrament, un cop manat s'activa tot el procés de creació i hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres via correu electrònic, xat o telefònicament.

Quan rebreu la meva comanda?

El lliurament es realitzarà en un termini d'entre 24 i 72 hores (laborables) des que realitzes la teva comanda.

Franges horàries de treball:

Totes les comandes cursades fins a les 13h, es tramitaran en el mateix dia i s' expediran a la tarda. Els rebuts posteriors a aquesta hora seran tramitats l' endemà.

En cas de fer una comanda que inclogui producte refrigerat, després de les 13h d'un dijous, l'entrega es demorarà un dia més, ja que el transportista no recull mercaderia refrigerada els divendres

L'empresa de transport t'avisarà quan vagi a realitzar l'entrega, i si no estàs a casa deixaran un avís per acordar una nova hora.

Quines són les condicions d'una devolució?

Acceptem totes les devolucions que compleixin aquests requisits

  • Pots sol·licitar una devolució en els 15 dies naturals posteriors a la compra.
  • L' article ha d' estar en el seu embalatge original i en perfecte estat, això implica que el precinte del producte no ha d' haver estat manipulat en cap cas. A més, els articles han d'arribar a La Finestra Sul Cel protegits i en un embalatge diferent al del producte. Per exemple, dins la caixa d'enviament.
  • Un cop rebem l'article i comprovem que està correcte, et retornarem l'import amb l'opció de reemborsament que escullis.
  • Si en el moment de la recepció el producte està trencat, es retornarà l' import pagat o se n' enviarà un de nou en perfectes condicions. Per això cal que la reclamació es faci dins de les primeres 24h des de la recepció de la comanda. El convidem a veure més en detall a la secció de preguntes freqüents els requisits necessaris per gestionar la sol·licitud.
  • En el cas de desistir del contracte, els costos de devolució aniran a càrrec del client, si prèviament l' enviament hagués estat realitzat correctament. Per favor, enviïn la mercaderia cobrint els portes deguts i en paquets assegurats. Si La Finestra Sul Cel ha de fer-se càrrec dels costos d' enviament, l' import corresponent serà restat del reemborsament.

Que faig si la meva comanda no està correcta?

Per a la gestió de qualsevol incidència en rebre la teva comanda, és fonamental que guardis la caixa d'enviament durant 15 dies, ja que depenent del tipus d'incidència que tinguis pot que en necessitem fotografies.

Si en rebre la teva comanda comproves que no està correcte, envia'ns la teva reclamació per e-mail a ecommerce@lafinestrasulcielo.es amb les fotos del producte erroni rebut, on es vegi bé la informació del producte com etiquetes i codis de barres, perquè puguem donar-te una solució al més aviat possible. 

Si per contra, et falta algun producte i la teva comanda consta de diversos bonys, pot que et preguntem com venien els productes repartits a les caixes i que ens enviïs fotografies. 

El termini per a aquest tipus de reclamacions (Falta un producte / Producte rebut erroni), és de 24 hores naturals des de la recepció de la teva comanda. No s' acceptaran cap tipus de reclamació un cop superat aquest termini.

Què faig si la meva comanda està trencada o en mal estat?

El meu producte està trencat:
Si en rebre el producte detectes que ha estat danyat durant el transport, ho has d'indicar a l'albarà de lliurament del transportista.

Tot seguit cal que la reclamació es faci dins de les primeres 24h naturals des de la recepció de la comanda. A més, et demanarem fotografies tant del producte danyat com de la caixa d'enviament. És imprescindible que revisis l'estat del teu embalum abans de signar l'albarà del transportista, i que si notes que la caixa ve en mal estat, l'escriguis a l'albarà d'entrega, on se signa (en reserva). Per reclamar el dany, posa't en contacte amb nosaltres al correu ecommerce@lafinestrasulcielo.es adjuntant les fotos del producte trencat i de les 4 cares de la caixa d'enviament. 

El meu producte està defectuós:
Si en canvi, el producte estava en perfectes condicions a la seva arribada, però presenta defectes de producció, contacta'ns al mail ecommerce@lafinestrasulcielo.es i t'informarem sobre els passos a seguir segons la garantia.

En tots dos casos, hauràs d'adjuntar-nos fotografies del producte com de la caixa d'enviament perquè puguem veure què has rebut. Ens posarem en contacte amb la major brevetat possible.