El procés per comprar a LA FINESTRA és molt senzill i ràpid: Crea un compte d'usuari. A la part superior de la navegació fes clic en "compte" i omple un senzill formulari. Si ja tens un compte registrat, inicia sessió amb el teu correu electrònic. Localitza el producte que t'interessa accedint a les diferents seccions del menú o utilitzant el cercador. Pulsa "Afegir al carretó" per incorporar el producte a la teva comanda. Un cop hagis afegit a la teva cistella tots els articles que desitges comprar, polsa "VEURE CARRITO" o "PASSAR PER CAIXA". Introdueix les dades d' enviament i elegeix la forma de pagament que prefereixis: targeta o PayPal. Abans de pagar, podràs verificar els articles seleccionats, el termini de tramesa i els costos de tramesa. Rebràs la teva compra còmodament al teu domicili o podràs recollir-lo als nostres punts de recollida.

La primera vegada que compres a la Finestra, hauràs d'obrir un compte d'usuari. D'aquesta manera, la pròxima vegada que tornis a comprar no hauràs d'introduir de nou les teves dades. Així, podràs fer compres més ràpid i sense equivocacions. Podràs guardar els teus productes favorits i tindràs tot l'històric de comandes realitzades. Mantenir el teu compte no té costos ni implica cap obligació de comprar.

No hi ha una compra mínima, però perquè els portes siguin gratuïts hauràs de fer una comanda mínima de 39,99 euros per a península i balears. En cas que vulguis menys producte, les despeses d'enviament seran de 4,95 euros per a península i de 6,95 per a les Balears.

Molt senzill, de moment hem creat 3 formats de pagament en web:

-TPV: targeta de crèdit o dèbit, acceptem Visa o MasterCard per als teus pagaments en targeta, tot gestionat per la plataforma virtual del Banc BBVA. Un cop pagues amb targeta, accedeixes a la plataforma del banc i a partir d'allà, amb la teva targeta i seguint les instruccions de la pantalla, és molt fàcil i intuïtiu completar l'operació.

-PayPal: També tens l'opció de realitzar el pagament per PayPal.

-Bizum: Disposem de plataforma de pagament per Bizum perquè puguis pagar la teva comanda còmodament des del teu mòbil.

Et mantindrem informat en tot moment del procés en què es troba el teu enviament. Pots fer el seguiment a la secció del teu menú de compte que indica "historial i detall de les meves comandes". També rebràs emails de l'estat de la teva comanda, en les següents fases:

- Pagament rebut i acceptat

- Comanda en preparació

- Sortida de les nostres dependències

- En procés de lliurament

- Lliurament

Per defecte generem una factura via web i te la pots descarregar directament, però si la vols amb tu hauràs de sol·licitar-la a ecomsac@lafinestrasulcielo.es

La gran majoria dels productes que t'oferim són ecològics, però alguns com els productes de la família macrobiòtica han estat recol·lectats en mitjans no controlables, com el mar. Tot i així, tenim aproximadament un 98% de productes totalment BIO certificats.

És molt fàcil!, des de l'accés al teu compte hi ha un identificatiu sota la pàgina de login que pots polsar per accedir a recuperar la teva contrasenya.

Si consideres que vols donar-te de baixa de la nostra web, per favor envia un email a ecommerce@lafinestrasulcielo.es o contacta amb nosaltres per via telefònica al: 91 787 01 31 / 93 131 66 73.

Si t'has equivocat en la teva comanda i desitges realitzar un canvi, hauràs de cancel·lar la comanda i tornar a repetir-ho. Disposes de 30 minuts després de finalitzar la compra per cancel·lar la comanda, posant-te en contacte amb nosaltres a ecommerce@lafinestrasulcielo.es o mitjançant via telefònica al 91 787 01 31 / 93 131 66 73.

Si pagues amb PayPal, rebràs el reemborsament de la comanda cancel·lada immediatament. Si pagues amb Targeta de Crèdit veuràs en el teu compte bancari el reemborsament en 3-4 dies laborables.

Per a modificacions posteriors, lamentablement no podem aturar la preparació i enviament de la comanda, així que hauràs de tramitar una devolució quan t'arribi la comanda.

Durant tot el procés d'elaboració de la comanda pots cancel·lar-lo íntegrament, però un cop enviat s'activa tot el procés de creació i hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres via correu electrònic, xat o telefònicament.

La teva comanda es lliurarà en un termini d'entre 24 i 48 hores (laborables) des que ho realitzis. Franges horàries de treball:

• Totes les comandes cursades fins a les 13h, es realitzaran el mateix dia i s'expediran a la tarda.

• Les comandes rebudes després d'aquesta hora seran realitzades l'endemà.

• En cas de fer una comanda que inclogui producte refrigerat, després de les 13h d'un dijous, l'entrega es demorarà un dia més, ja que el transportista no recull mercaderia refrigerada els divendres.

L'empresa encarregada del transport t'avisarà quan vagi a entregar-te la comanda, i si no estàs a casa deixaran un avís per acordar una nova entrega.

Si no estàs a casa quan arribi la comanda, el repartidor de l'empresa de transport deixarà un avís a la bústies o a la porta perquè sol·licitis una nova entrega o perquè, si ho prefereixes, recullis el producte a l'oficina més propera del nostre operador de transport.

Una altra opció, si saps que no estaràs a casa quan arribi el transportista, és triar "recollida en botiga" com a mètode d'enviament. D'aquesta manera, la teva comanda s'enviarà al punt de recollida Finestra Point que triïs, i podràs recollir-lo allà quan vulguis.

En cas que una altra persona del teu domicili es faci càrrec del lliurament, haurà d' indicar les seves dades identificatives i signar el rebut que li presentarà el repartidor. Sempre ha de ser una persona major d'edat.

En un finestra point la comanda ha de ser recollit per un client titular. En cas de voler canviar la titularitat de qui anirà a buscar la comanda, s' ha d' informar primer a atenció al client per parametritzar els lliuraments.

L' import dels productes que, per qualsevol causa, no puguin estar disponibles però han estat cobrats, seran abonats al costat de la factura que surti.

Si no estàs satisfet amb algun producte, tens 15 dies naturals després del lliurament de la comanda, per tornar-lo. La devolució no tindrà cap cost si és motiu d'error de la Finestra sul cel, però si no és així seran descomptats els costos de transport de l'abonament.

El producte ha d' estar en perfectes condicions i en el seu embalatge original. Les devolucions de les comandes s' hauran de tramitar a través del nostre telèfon d' informació i atenció al client: 91 7870131 o 93 1316673, o via correu electrònic a ecomsac@lafinestrasulcielo.es, per tal d' instrumentalitzar la recollida de la comanda al seu domicili.

Acceptem totes les devolucions que compleixin aquests requisits:

• Pots sol·licitar una devolució en els 15 dies naturals posteriors a la compra.

• L'article ha d'estar en el seu embalatge original i en perfecte estat, això implica que el precinte del producte no ha d'haver estat manipulat en cap cas. A més, els articles han d'arribar a La Finestra Sul Cel protegits i en un embalatge diferent al del producte. Per exemple, dins la caixa d'enviament.

• Un cop rebem l'article i comprovem que està correcte, et retornarem l'import amb l'opció de reemborsament que escullis.

• Si en el moment de la recepció el producte està trencat, es retornarà l'import pagat o se n'enviarà un de nou en perfectes condicions. Per això cal que la reclamació es faci dins de les primeres 24h des de la recepció de la comanda. En les següents preguntes freqüents es troben els requisits que necessitem per gestionar la sol·licitud.

• En el cas de desistir del contracte, els costos de devolució aniran a càrrec del client, si prèviament l'enviament hagués estat realitzat correctament. És important enviar la mercaderia en paquets segurs i amb els costos de transport coberts. Si La Finestra Sul Cel ha de fer-se càrrec dels costos d' enviament, l' import corresponent se li cobrarà al client.

Quan el transportista realitzi el lliurament, és important comprovar l' estat de la comanda abans de signar l' albarà per detectar possibles incidències:

1. Comprovar que el nombre de bonys especificats a l'albarà quadro amb el nombre de bonys lliurat. En cas que no coincideixin, escriure'l a l'albarà.

2. Observar si la caixa presenta danys externs. En cas que sigui així, escriure'l a l'albarà.

3. Si tot sembla correcte, indicar a l'albarà "ok llevat d'anàlisi interior".

4. Si la comanda sembla visiblement danyada, per favor, rebutjar el lliurament, indicant a l'albarà el motiu.

Per a la gestió de qualsevol incidència en rebre la teva comanda, és fonamental que guardis la caixa d'enviament durant 15 dies, ja que depenent del tipus d'incidència que tinguis pot que en necessitem fotografies.
Si en rebre la teva comanda comproves que no està correcte, envia'ns la teva reclamació al correu electrònic ecomsac@lafinestrasulcielo.es amb les fotos del producte erroni, on es vegi la seva etiqueta i codi de barres, perquè puguem donar-te una solució al més aviat possible.
Si per contra, et falta algun producte i la teva comanda consta de diversos bonys, pot que et preguntem com venien els productes repartits a les caixes i que ens enviïs fotografies.
El termini per a aquest tipus de reclamacions (Falta un producte / Producte rebut erroni), és de 24 hores naturals des de la recepció de la teva comanda. No s' acceptaran cap tipus de reclamació un cop superat aquest termini.

El meu producte arriba trencat:
Si en rebre el producte detectes que ha estat danyat durant el transport, ho has d'indicar a l'albarà de lliurament del transport. Cal que la reclamació es faci dins de les primeres 24h naturals des de la recepció de la comanda.

A més, et demanarem fotografies tant del producte danyat com de la caixa d'enviament. És imprescindible que revisis l'estat del teu embalum abans de signar l'albarà del transportista, i que si notes que la caixa ve en mal estat, l'escriguis a l'albarà, on se signa (en reserva). Per reclamar el dany, envia la reclamació a ecomsac@lafinestrasulcielo.es adjuntant les fotos del producte trencat i de les 4 cares de la caixa d'enviament.
El meu producte està defectuós:
Si en canvi, el producte estava en perfectes condicions a la seva arribada, però presenta defectes, contacta'ns al mail ecomsac@lafinestrasulcielo.es i t'informarem sobre els passos a seguir segons la garantia.

En tots dos casos, hauràs d'adjuntar-nos fotografies del producte com de la caixa d'enviament perquè puguem veure què has rebut. Ens posarem en contacte amb la major brevetat possible.