Panna cotta de selocotó i cardamom

Ref: receta_401

Fàcil

Dificultat

15 minutos

Preparació

Postres

Tipus

Cuchara

Categoria

Ingredients

300 ml de bebida de avena en vidrio

200 ml de nata de soja para cocinar

2 cdas. de sirope de arroz

4 vainas de cardamomo

1 g de agar agar

Pistachos troceados para decorar

Compota de préssec

2 melocotones maduros

1 cda. de zumo de limón

4 cdas. de agua

Passos

1. Para la panna cotta, pon en un cazo fuera del fuego la bebida de avena, la nata, el sirope de arroz, las vainas de cardamomo y el agar agar. Bate con unas varillas o tenedor hasta que el agar agar se disuelva.

2. Calienta a fuego medio y cuando llegue a ebullición retira del fuego. Deja enfriar para que la bebida de avena se infusione con el cardamomo.

3. Retira las vainas de cardamomo con un colador y reparte la mezcla en 3 vasos. Deja enfriar en la nevera unas 4-5 horas como mínimo.

4. Cuando la panna cotta haya cuajado, prepara la compota de melocotón. Pon en un cazo los melocotones pelados y troceados junto con el zumo de limón y el agua. Cocina a fuego medio unos 10 minutos hasta que estén blandos. Luego tritura con la batidora de mano y la compota estará lista.

5. Cuando se haya enfriado un poco esta mezcla, repártela entre los 3 vasos donde tenemos la panna cotta ya solidificada. Deja enfriar en la nevera 1 hora más.

6. Antes de servir la panna cotta decora con unos trocitos de pistacho por encima. Se puede conservar hasta 3 días en la nevera.

favorite_border Guardar per a més tard
Compra els ingredients d' aquesta recepta:

La Finestra sul Cel

2FREBEAV

Beguda de civada BIO gluten free

¡Novetat única! Primera beguda de civada sense gluten en envàs de vidre. Elaborada amb civada integral, no conté sucres afegits. A més, el vidre utilitzat és reciclat i reciclable el que redueix el seu impacte mediambiental i esdevé una alternativa molt sostenible. Un producte lleuger amb un sabor autèntic ideal per prendre sola, acompanyar el cafè o te i fins i tot preparar deliciosos postres vegans i sense gluten. Producte no refrigerat.

SJA28

Nata de soja per cuinar 200ml

La nata és una especialitat culinària a base de soja d' origen 100% vegetal, una perfecta alternativa a la nata de llet, ideal per a vegetarians i vegans. Un ingredient culinari amb el qual podràs crear plats lleugers i creatius. Ideal per a plats de pastes, arrossos, salsa, beixamel, o postres. Sense sucres afegits. Alt en omega 3.

La Finestra sul Cel

1MARIZ

Sirope d' arròs 400 gr

Sirope 100% d' arròs procedent d' agricultura ecològica. Elaborat utilitzant enzims purificats per a la conversió del midó del cereal en un sucre més simple. Aquest sistema permet obtenir una malta més rica en sucres simples donant la possibilitat de produir maltes compostes d' un únic cereal. Ideal per endur-se infusions, tes o cafès de cereals o per untar biscots o torrades....

6 altres productes en la mateixa categoria: